efterlängtat va!

har tagit en paus från pluggandet..och började hastigt kolla igenom semesterbilder. shiiitt..vill verkligen tillbaka till värmen. va så skönt att komma bort från allt just då,take me back to heaven! kom också på att jag faktist inte gjort någon "bildbomb" med bilder från semestern 2009..så det ska jag bjuda er på!

allderles strax..efterlängtade bilder va!


bjuder på den..jag och lillebrorsan på nationaldagen

haha efter första dagen i solen. lagom röd och bränd!





bjuuuuuuuuder! bruschän and me..

haha..jag och alex helt offside alltså..

fler bilder kommer..


Kommentarer
Postat av: matilda

*dom

haha sämst du är Bellan :D<3

2009-09-29 @ 16:48:45
URL: http://karinmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0