fråga

Vad var de som hände med din förra kille?.. ni verkade må så bra med varandra och allt.. :/ <3

Vill inte berätta saker på min blogg som egentligen inte har med andra att göra, med tanke på att jag inte vet vilka som läser och inte tycker att det rör alla. Vi bor inte nära varandra och att vi hade distansförhållande ställde till det väldigt mycket i bådas vardag då jag hade läxor under vardagarna. På helgerna så var jag  tvungen att välja honom framför kompisarna som att vi inte träffats på länge. Och det gick tillslut inte ihop då vi knappt kunde träffas tillslut för våra innebandyscheman krockade.. Saknade att kunna dra iväg på helgerna då jag inte hade innebandy och träffa mina tjejkompisar. Men Patrik var en underbar kille, men saker blir inte alltid som man tänkt sig.

Djupare vill jag inte gå in på det! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0