ska dela med mig

Jag känner mig första gången på riktigt länge som en stark person. Hur jag idag läsa saker om mig som folk säger/skriver/tycker/tänker om mig. Hur jag bara för några månader sen skulle lagt mig ner och gråtit över dessa situationer istället för att stå på mig och visa att det är fel. Jag tänker inte kommentera det som skrivits. Jag vet sanningen, och därefter behöver inte jag begära en förklaring.

Det är så mycket som händer just nu, och jag kan ibland sitta och tänka igenom allt... alla dagar jag går igenom.  Dagar man kämpar som ett djur för att allt ska bli bra. Hur jag hur lätt som helst kan sätta på mig ett smile för att inte få andra deppiga. Hur jag klarar mig ur situationer på egen hand, för att jag vet att jag litar på mig själv. Det känns så underbart. Det är den här stoltheten ska jag dela med mig till mina fina vänner, min underbara släkt och gudomligt värdefulla familj. Utan er hade jag nog inte orkat kämpat mig igenom dessa dagar. Det e ni som fyller mina dagar med glädje och skratt.

Nu ska jag fortsätta prata telefon med en vän, sen städa upp lite och sova. Godnatt


glad tjej, (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0